IK Stanstad
Gemenskap - Stolthet - Tradition

Stödmedlemskap IK Stanstad

Vill du bli en medlem i vår förening?

Vi föreslår då att du registrerar dig via länken "Bli stödmedlem".

För dig innebär detta att du blir en medlem i vår förening samt att du har rösträtt på vårt årsmöte.

För dessa 250kr som vårt medlemskap kostar får du även fri entré till samtliga seniormatcher.

Ett tips är att välja ”VIP-medlemskap” för 500kr, då ingår det även fritt kaffe i vår kiosk under alla hemmamatcher under säsongen.

När man registrerat sig så får man sedan en faktura att betala.

Vid entrén så ber vi medlemmar att uppvisa vårt digitala medlemskort i appen "Sportadmin medlemsapp" som finns att ladda ner via er mobiltelefon.
Här skriver man sedan in sin e-post man angav på sin registrering.
Via appen ser man löpande alla våra nyheter som vi publicerar samt även sitt digitala medlemskort.

Har du ingen smartphone som kan ladda ner en app ? Ta kontakt med oss så löser vi detta.

Ert stöd hjälper till att köpa in utrustning, nya matchställ, göra en lagaktivitet eller finansiera tävlingar och turneringar.

Vid frågor och funderingar så kontakta oss på info@stanstad.com

Varmt välkommen in i gemenskapen.

IK Stanstad