IK Stanstad
Gemenskap - Stolthet - Tradition

Stötta IK Stanstad genom Gräsroten, Svenska Spel

Bäste supporter! Välj IK Stanstad nästa gång du spelar hos Svenska Spel! Då är vi med och delar på 50 miljoner kronor!

Du har säkert sett, läst eller hört om Svenska Spels satsning 50 miljoner till ungdomsidrotten, som delar ut 50 miljoner kronor årligen till svensk ungdomsidrott. Det unika med denna tjänst är att alla som spelar hos Svenska Spel med Spelkortet är med och bestämmer till vilka föreningar pengarna ska gå. Nu är satsningen i full gång och vi är med och kan få del av pengarna! Välj oss som den förening du vill att pengarna ska gå till.

Du gör det i din spelbutik, eller på https://www.svenskaspel.se/grasroten/forening/28580-ik-stanstad eller via bannern här nedan.
Du kan också ringa Svenska Spels kundservice på 0770-11 11 11.

Ditt stöd betyder mycket för vår förening – och det kostar dig inget extra!